Dagis och hundar :)

Idag på dagis så lurade ett dagisbarn mig att de gick en hund utanför fönstret xD Inte det bästa första april skämtet enligt mig ;) Vad tycker ni? Men iallafall så tittade jag och alla barn skrek; aprill aprill din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill :D Om ni inte vet så har vi prao denna vecka och jag praoar på dundrets förskola (rallarosens dagis). Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg men jag is inte ;) jag ska ändå gå och lägga mig snart så jag hinner nog inte xD Så nu ska jag avsluta mitt korta inlägg med en vacker bild på...hmm...Vovvarna :)






Ett äkta picnik collage :)

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0