Bloggen......Bloggen......Bloggen......Bloggen......Bloggen......Bloggen......Bloggen......

Hej! Elli när du läser detta inlägg så behöver jag din hjälp! Jag får inte in en bild :( Jag vet att det går men jag vet inte hur man gör... Om nån annan vet så är det bara att kommentera ;) Idag har jag ite gjort nånting förutom att titta Tv och dator ;) Jo, föressten jag har skaffat en Twitter, Ida skaffade en först xD SEn har jag städat mitt rum, bara dammsugningen kvar. Ellis kom hem från Göteborg idag :D Jag fick ett jättefint halsband :) Idas kalas -eller fest om ni vill kalla det så- är ju snart och jag undrar vad ni ska ha på er? Jag har ingen aning förutom halsbandet "/ NU ska jag ladda in en....eller två...kanske flera bilder på Ture när han var valp xD Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: elliiz

Jag kan förklara på msn, det blir så tjorvigt här :) Jag ska ha mina blå tights och någon tröja som ej är bestämd xD Vad ska du ha på dig ? Jag tänkte, får jag sminka dig till Idas fest ? (A) please? :D:D

2009-08-14 @ 19:16:00
URL: http://elliiz.webblogg.se/
Postat av: Evve

OK. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig :( Kanske ett par leggins och en tröja ;)Du får kanske sminka mig, om jag får sminka dig XD!

2009-08-14 @ 19:44:54
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: ida johansson

evve... glömde ringa dej städade åsen for jag på stan hämtade ut pengar å köpte godis men jag ringer dej imorgon om jag kommer ihåg, annars kan juh du slå en pling

2009-08-15 @ 22:11:20
URL: http://detdarkanmisstolkas.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0