Dundret

Jag vaknade typ kl halv 7 för att vi skulle till Abbortjärn med klassen, men där var det andra folk så vi for till Dundret istället :) Vi gick till Dundret från skolan, var där och hade massa lekar -kom på delad andraplats med A :D- och åt lunch men det var vissa som tog mer än en festis så Lina, Emma H och Ello blev utan och flera andra. Men de ska få två festisar nästa gång :) Sen gick vi tillbaka igen, det var inte kul. Jag gick ensam nästan hela vägen. När jag kom till skolan så kom Ello så jag åkte med henne hem. Sen när jag kom hem så la jag mig på soffan och kollande Projekt Runaway. Jag somnade framför tv:n och vaknade av att mamma skulle börja laga mat :O Då dukade jag och sen åt vi. Efter jag hade ätit så ville jag titta film men det ville ingen övrig familjemedlem så jag ringde Alice och Elli och frågade om de ville komma, somvanligt så var de på bar humör så de kom. Vi skulle se filmen -Allt flyter- där nere men vårat playstation dampar så vi såg den i mammas och pappas sovrum. Elli var tvungen att fara hem efter typ halva filmen men jag och Alice såg klart den. Den var ganska bra. Sen satt vi på datorn tills hon skulle hem. Då skrev jag detta inlägg :D


Jag har kommit på ett skämt!;

Vad får man om man parar ihop en häst med en kula?

Jo, En kul häst. Fattar ni?

Nu ska jag sova. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

haha, bra skämt Evve :D

2009-08-29 @ 12:20:50
URL: http://elliiz.webblogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0