Igår

Hej. Igår var jag med Elli, Sara och Hanna. Jag, Elli, och Sara var först hos Elli, sen for vi med Johan till IP. Då kom Hanna. När vi var påvåg hem till Elli -för att lämna Johan och våra grejer- så frågadeElli vars Johan hade målishandskarna. Då var vi lite utanför Hembygdsområdet. Då sa Johan att han hade sagt till Elli att hon skulle ta dem. Då var Elli tvungen att fara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela vägen tillbaka och hämta målishandskarna. Sen när vi vait hos Elli så for vi till $-store för Elli skulle titta nån grej. Sen for vi till Hanna. Där åt vi frukt, spelade Wii(jag ÄGER på rockringsgrejen), åt godis och tittade på hennes hus. Det är jättefint! Hanna! Jag har fortfarande inte förlåtit dig för att du filmade mig! XD. Sen for vi tillbaka till IP för vi skulle titta när p14 skulle spela mot Boden. Det slutade med 3-3. Det var en rolig match! Sen när jag kom hem till mig så åt jag middag. Mamma och de kom hem där vid 9 så jag och Kela fick äta en andra middag med dem ;) Det var min dag igår. Nu ska jag logga in på BDB ett tag och sen kolla in på YouTube. Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag titta just på din blogg idag :) det var fin, mne jag såg nästan inte att det stog nånting om att kommentera. Men jag hitta det;) den var fin och kul att du har mig med i min lilla bild <3 :) puss å kram från eloise :)

2009-08-13 @ 19:09:53
Postat av: elliiz

haha, vi hade roligt :)<3 hannas hus är WOW ! :D och du är kingen of rockring, det står på min blogg ;)<3 ily, kram ellenor

2009-08-13 @ 22:27:36
URL: http://elliiz.webblogg.se/
Postat av: Evve

Svar till Elli:

Jo, Hannas hus ÄGER!!! jodå det är jag, jag har sett det ;)



Svar till Ello:

Haha, ovanligt att du läste min blogg ,) jag trodde inte du gjorde det ;) tack <3 jo jag ska fixa det xD varsågod ;) kram kram :)

2009-08-14 @ 18:27:18

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0