Igen

Nu är jag hemma. Innan jag for hem så kollade jag och Ida Camp Rock. Nu har jag sett den! Jag har alla låtar i huvet och det är väldigt irriterande kan jag säga. När jag kom hem så packade jag upp allt och sen åt jag. Efter middagen så städade jag mitt rum. Vet ni hur fort mitt rum blir dammigt :O Jaja, iallafall så är det städat just nu. Det var ett kort inlägg idag men jag har ju skrivit ett före och om man lägger ihop båda inläggen så blir det ju faktiskt ett ganska långt inlägg! Nu bjuder jag på en bild, sen ska jag nöta YouTube.

Ungefär såhär knäppa var vi igår.

Kommentarer
Postat av: MäÄLLiS :]

HAhaaa, mitt rum är alltid stökit ._.

det spelar ingen roll om ja städar det eller inte, det blir stökit DIREKT ;o

puusss <3

2009-08-19 @ 18:22:37
Postat av: elliiz

haha, du har rätt !! xD vi var så xD vi har bevis, våra videosar ;)

2009-08-19 @ 18:25:07
URL: http://elliiz.webblogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0