Kalas

Hej. Igaår så hade ju Ida sitt kalas. Vi började med att äta pizza :) Sen gick vi till deras friggeboda där vi sov. Elli, Ida, Hanna A, Linn och Mellis tittade fredag den 13 medan jag satt och smsade med Ello och åt godis. Vi har också filmat massa sjuka videos som på Idas dator, bland annat en när vi kollade alla videos och filmade samtidigt fast ingen visste om det xD Det var kul! Sen gick vi och borstade tänderna... Då såg vi Ondskan när vi kom tillbaka och jag försökte sova medans Elli, Ida och Hanna skrek och levde om. När vi väl somnade så var kl typ 5. Nu tittar jag Seventh Heaven och Ida nördar data förutom nu när jag skriver inlägget såklart. Vi ska snart äta frukost fast vi vaknade typ 10. Hejdå, skriver kanske ett inlägg sen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar er<3 vi hade jätte roligt :)

2009-08-19 @ 18:08:52
URL: http://eliiz.webblogg.se/
Postat av: MäÄLLiS :]

HAhaa, stackars dig som inte fick sova ;s

Filmen var extremt läskig :o

2009-08-19 @ 18:24:32
Postat av: Anonym

Älskar er med! <3 Vi hade järre kul :) Ja, jag är dödstrött nu ;) Fast jag kollade ju inte den ;)

2009-08-19 @ 18:26:01

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0