Skolan

Idag så hade vi vanliga lektioner till lunch sen skulle vi spela brännboll. Våran första lektion var Eng. Vi gjorde inte så mycket, fick några böcker och pratade. Sen hade vi So. Vi fick först några häften och böcker sen skrev vi några punkter om historia. Efter det hade vi en rast. Sen svenska med Lotta igen. Vi fick ett häfte om ord m.m. Man blev dödshungrig under dagen. Vi gick till lunchen. Det var smockfullt där för det var friterad kyckling. Vi åt sen var det brännboll. Först spelade 6:orna mot 7:orna, sen spelade vi mot 9:orna. Vi förlorade med 22 - 39 ;) Då fick vi sluta för vi åkte ut. Så kom jag hem och tog ett glas juice. Ellis och Jofy satt vid Tv:n så jag gick till datorn och skrev det här inlägget :D Nu ska jag busa med Ture, hejdå!



Kommentarer
Postat av: alice :)

Hejj gmn! :D



Jag undrar bara vem den där "Jofy" är?



Pusshejjs <333

2009-09-20 @ 22:13:50

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0