Jag tog inte bilden

Nu har jag gjort två inlägg på en dag. Det kanske är för att jag har extremt tråkigt? Jag har iallafall fotat lite och ja, lyssnat på radion. I förra inlägget glömde jag att berätta om artisten som var på Lussevakan. Först var det nån dålig kille som sjöng falskt, sen kom Lazee! Han var svinbra live : ) Det är inte min stil, men jag tog hans autograf iallafall som ni såg på bilderna. Jag fotade också Ello med honom för hon ville ha en bild på de två, så då fotade jag.
Nu när jag har fotat här hemma så har jag fotat lite julpynt och mig själv... Jag brukar inte fota mig själv för det känns konstigt men jag gjorde det nu för att-som ni har läst tidigare-jag har extremt tråkigt.
Nu kommer bilden på romerska bågar.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0