God Jul i efterskott!

Nu är jag hemma. Har varit i stugan hela veckan :) Jag hade en jättebra julafton, hoppas att ni också hade det. Jag fick;

En taklampa
En fliströja
En t-shirt
En ansiktstvätt
En fondaution(felstavat?)
Puder
SB12 toy
Påslakansett
En fotboll
En bokserie - TRE
Pengar
Penna + sudd
Yllesockar
Vetekudde
Har säkert glömt någon nu, men jag blev jättenöjd över allt! Nu ska jag nog ta ett bad om jag is. Sen måste jag sova, gäller att vända tillbaka dygnet nu ;)
Under den här veckan har jag ätit jättemycket julmat. Fast det gör man väl alltid.
Jaja, jag skriver kanske ett inlägg imorn :) Hejdå och Gott nytt år om jag glömmer det längre fram!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

fina saker du har fått :) har inte sett de men de verkar fina iaf :P fin blogg design också! gott nytt år, <3

2009-12-30 @ 15:17:33

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0