Igår/Idag

Jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om jag hann vara med Elli Emma H och Alice, men jag glömde bort. Vi gjorde iallafall inget speciellt, vi spelade pingis på stacken. Sen for Elli och Emma H hem. Alice skulle få skjuts hem först kl 5 så vi gick på Lindex en kort sväng. Jag fick skjuts till stan av Kela och Ellis för kela skulle köpa strumpbyxor så när vi var på Lindex så kom Kela och sa att de skulle till Dollars. Jag följde med dem och Alice gick till sin mammas jobb.
Idag däremot så har jag gjort massor. Jag vaknade kl 9, gick och duschade, städade mitt rum, packade klart för stugan och Luleå, tvättade alla speglar, åt frukost, städade köket och dammsugade övervåningen. Sen har jag diskat lite där nere, sen har jag suttit på datorn. Kl 3 slutar pappa jobbet och då ska vi fara till stugan och sova där en natt. Sen imorgon på morgonen så far vi till Luleå och tillbringar nyår där. Så jag lär inte se någon innan 2010. Vad läskigt det där kändes att skriva, det känns konstigt att tänka sig också. Dubbelsiffrigt... Jaja, ska kanske gå ut och skotta baksidan om jag is. Orkade inte göra det igår heller. Det kommer ju ändå bara snöa igen direkt. Ha det bra! Vi ses år tvåtusentio!!
Bara för att det blir nyår så ska jag fixa min header :D
Jag ska också påminna er om Victoria's secret fashion show! Den är kl 8 på kanal 3. Kolla på den!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

mahaha, pingis är roligt :D!

2009-12-30 @ 15:19:07
Postat av: Linn :)

Got nytt år! ;) <3

2010-01-03 @ 21:04:58
URL: http://www.NoOneElse.bloggplatsen.se
Postat av: Linn :)

Got nytt år! ;) <3

2010-01-03 @ 21:05:32
URL: http://www.NoOneElse.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0