Lazee!!!

Igår var det Lussevakan, eller X-mas party som alla säger att det heter. Jag var inte förra året- vi hade Lucia men iår var jag med Ello : ) Där träffade vi jättemånga bl.a Ida, Mellis, Elli, Emma H, Johanna och många fler. Jag var där till ett typ, men resten stannade. Jag var jättetrött, jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Kl 12 var det lottdragning av de nummer man fick i början och då vann jag inget. Mellis och Ello vann. Det var så många som hade gått hem innan det så de kastade ut paket i publiken, då fick jag ett! Det var romerska bågar. För er som inte vet vad det är så laddar jag upp en bild : ) Jag kommer även ladda upp dessa bilder på bdb. Nu ska jag ner och göra någonting med Ellis. Vi hörs!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0