Nu bär det av mot...

...stugan. Jag ska vara där minst en vecka så min väska är fullproppad, och det är en bag! Jag ska fira jul med familjen och kusinerna : ) Idag var det julavslutning, jag har haft på mig en rosa tunika, som är ganska kort och vid, med gråa strumpisar och mina vanliga skor. Jag spelade trumpet med Ello och det gick förvånansvärt bra!
Senare så lagade jag tomtegröt åt Ellis speciellt för hon fyllde år och då önskade hon sig det av mig. Hon fick också ett flygplansberlock av mig från Lyckopigan (backmans bosättning). Sen for mamma, Ellis, Kela - som har kommit hem från Helsingborg - och jag på stan. Jag hade två presentkort sen min födelsedag så på Lindex hade jag 50kr, där köpte jag en rollon och en chokladansiktsmask. Jag tyckte att ansiktsmasken lät så god... Sen hade jag 100kr på Jive så där köpte jag en tröja och ett vitt linne : ) Ovanligt att jag köper så mycket, HÄR I GÄLLIVARE! Nu ska vi snart fara. De håller på att packa in allt i bilen. Tur att Kela och Ellis har körkort så att vi slipper trängas 5 pers i en bil. De åker imorgon med alla julklappar och sånt. Vi tar maten. Men nu måste jag gå, ska ladda min Mp3.
Synes och höres senare!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

god jul evve :)!

2009-12-23 @ 23:45:25
Postat av: Linn :)

fin blogg du har gmn ;*

synd att jag missa erat trumptetspelande

2009-12-26 @ 00:59:34
URL: http://www.NoOneElse.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0