Stan

Nu ska jag på stan, Emma H, Alice och Ellis är redan där. Jag får skjuts med Kela och Ellis, tur är väl det för jag hade nästan inte orkat gå ;) Jag har läst ut en bok under dagen och tittat tv. Det ska bli kul att få umgås med människor som jag inte är släkt med. Jag har hittat en ny sak på Facebook, den heter Happy Pets, jag har tidigare bara haft Happy Aquarium och tydligen nåt zoo. Har ni märkt att när man väntar så tar det bara inte längre tid i ens huvud, utan personen eller sakerna man väntar på tar faktiskt längre tid. T.ex pappa skulle ha varit här med bilden nu men han har väl jobbat över lite så han kommer först om ett tag... Jag kommer inte hinna vara med de andra :( OM han inte kommer inom de närmsta 5 minutrarna. Annars får jag väl vara med nån av dem imorgon, det är ju ändå lov. Jaja, jag får hoppas på det bästa. Jag vill också sova hos någon kompis :) Det hade varit kul, eller inte nödvändigtvis sova över hos någon utan bara vara med någon person väldigt länge, typ till 2 eller nåt ;) Det har jag aldrig gjort. men ingen orkar väl för alla har typ gjort det den första veckan nu medan jag har varit i stugan... Nej, nu ska jag sluta klaga! Jag skriver ett inlägg senare om jag hinner gå på stan. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0