Varsågod!

Okej, jag vet att jag inte är så bra på att blogga. Till mitt försvar så kan jag säga att jag verkligen försöker...
Idag har det varit Lucia hela dan, har just haft en föreställning kl2. Snart ska jag tillbaka och ha en till kl 5, och sen till sist en kl 18.30. Det är kul men det ska bli skönt när allt är över.  Efter det så ska jag SOVA!!! Sen blir det ju skola imorgon också : ( Den dagen den sorgen... Nu ska jag kolla in Bdb innan jag borstar tänderna, fixar håret så det ser bra ut och far till Kyrkan. Hejdå, oj juste jag får inte glömma att säga grattis i efterskott till Alex som hade namnsdag igår : ) varsågod Linn m.m. Nu har ni ett inlägg att läsa : )
Min frisyr igår:
Idag:

Kommentarer
Postat av: Linn :)

äntligen! ;)

du måste bli MKT bättre på å blogga lilla gmn :) <3

2009-12-13 @ 22:29:57
URL: http://www.NoOneElse.bloggplatsen.se
Postat av: Ellenor Koppari

parapapapapapa, äntligen ett inlägg :) !

2009-12-13 @ 22:59:48
Postat av: Ellenor Koppari

lalala natten går tunga fjät

2009-12-13 @ 23:00:18
Postat av: Sunebanan :D

Wihooo :D ewe's alive!

2009-12-14 @ 22:16:16

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0