09.00

Haj!

Idag har jag börjat dagen med att vakna 9 och sen gå ut med hundarna, det var riktigt skönt faktiskt : ) Sen åt jag frukost och klädde på mig. Efter någon timma så började jag att rensa min garderob, jag hade typ inga kläder i garderoben efter min rensning. Sen såg Ellis att jag rensade min garderob och då började hon också...
Jag fick jättemycke kläder från henne då :D Det enda problemet var att då var min garderob smockfull igen :'( Jag som hade jobbat så hårt! Men jag har iallafall finare kläder än vad jag hade i morse ;) Jag ska nog ha på mig mina nya kläder i morron :) Nu ska jag läsa en stund sern vet jag inte men jag måste iallafall kommaihåg att ställa alarmet på halv 8 eftersom vi har sovmorgon i morron :D :D
Hejdå och godnatt :)


XOXO
         /Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0