Lördag den 3 jan...

Idag är jag med Elli och Yonna. De var de som övertalade mig att skaffa blogg =) Jag trodde att det skulle vara jättejobbigt och tråkigt, men det har varit kul hittils :D Just nu är vi hos Elli, hon ska packa grejer när hon ska sova hos mig...;) Yonna sitter och spelar ett Sagon om ringen-spel medans jag skriver ett inlägg och Elli packar. Yonna klarade en bana som Elli inte hade klarat fast hon hade försökt typ 5 ggr. Yonna klarade banan första gången! Gissa om Elli tycker att Yonna bra!!! Nu ska Elli spela och Yonna vet jag inte :) Det här var mitt första inlägg och inte mitt sista det lovar jag =)


XOXO
           /Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0