Panik! Hjälp! Skolan börjar i morgon!!! =/

God morgon!

Idag när jag vaknade kl 9 tänkte jag att jag kan somna om i två minuter. Då hinner jag gå ut med hundarna också innan Ellis gör det själv =) Mitt enda broblem vara att jag somnade om till 10!!! När jag vaknade så kom Ellis just innanför dörren, hon hade gått ut med hundarna :( Nu måste säkert jag göra något annat som att dammsuga eller liknande...=/
Okej, jag klarar av det får jag ta och tänka. Det har inte bara hänt tråkigheter, jag ska kanske gå på badet med Mellis<3 och Ello<3! Om de vaknar innan det är försent då ;) Jajuste idag ska jag ladda in bilderna på Ture! :D
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Jag skriver ett inlägg senare när jag har gjort något(förhoppningsvis!!)
Hejs!


XOXO
          /Evve


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, braa att det är någon som håller med ;)

2009-01-07 @ 20:44:30
Postat av: ellis

nästa gång jag får ett jobb måste du göra det åt mig. bara så du vet. eller massage?

2009-01-07 @ 21:21:52

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0