Tut går ut ;)

Goddag!

Idag ska jag vara mer aktiv. Jag ska ladda in bilderna på Ture och så ska jag gå ut och busa med honom. När jag åt frukost så pratade mamma och pappa med mig om hur viktigt det är att göra sitt bästa på gympan och gå ut varje dag...
Jag skulle ha ringt någon igår var det enda jag tänkte och att jag vet allting, men om jag hade sakt det så hade nog mamma blivit sur.
Idag måste jag också vara med någon, så är det någon som är intresserad??= ) Kommentera gärna för jag får inga kommentarer ;)


XOXO
          /Evve







Detta är sötnöten Tut (Ture)som jag ska leka med snart efter jag har klätt på mig :)

Kommentarer
Postat av: yonna

va söt han är :);)

2009-01-06 @ 12:40:06
URL: http://yyonna.blogg.se/
Postat av: Evve

Jag vet! <3 =)

2009-01-06 @ 12:41:39

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0