Söndag den 3 jan

Hejsan

Idag har jag varit med Elli (hon sov ju över). Vi somnade där vid 20 i 4 på natten och vaknade halv ett ;) Jag har aldrig sovit så länge...
Vi var hos mig till typ 4-5 och fixade våra bloggar. Vi satt på MSN, spelade och gjorde lite hemlisar =) När vi var hos Elli så spelade vi pingis och deras Sagan Om Ringen-spel. Jag börjar bli bra nu, jag dör inte direkt eller får panik och lägger bort kontrollen! :D Just nu när jag sitter här och skriver så önskar jag att Jocke inte hade bombat mig med meddelanden på MSN. Det enda han skriver är "BLOGG SUGER, ALLA HATAR DET!" Och det enda jag svarar är "DU HATAR BLOGG, DU TYCKER ATT DET SUGER!!!"... Nu kommer jag att ge er ett tips. Om ni vill ha ett gott skratt så ska ni gå in på www.icanhascheezburger.com och www.icanhashotdog.com . Sen har jag dagen fråga också :D : Ska jag äta min digestivemarabou nu eller senare??
Jag är inte så bra på att skriva blogg än men jag lär mig nog... =)


XOXO
         /Evve



Här bjuder jag på en söt liten bild ^^


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0