Helgen

Hejsan!

Jag har upptäckt att det inte är så supermegaroligt att skriva inlägg som jag tyckte i början. Men jag ska försöka att skriva minst 3 ggr i veckan =) I helg har jag varit med Linn och Elli, vi var på badet och hade jätteroligt :) Sen sov Jag och Elli över hos Linn, där hade vi också jättekul.Sen idag vid halv 2 så for Elli hem. Jag och Linn sjöng och Linn sminkade mig ;) Sen så har jag inte gjort så mycket :)
Hejdå!


XOXO
          /Evve


OBS! Detta är Ture när han är åtta veckor inte nu! Han var sååååååå söt!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Söötare än sööötast! <3 :*

2009-01-22 @ 19:24:54

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0