När jag hör din röst! :') <3

Nu är jag hemma från stugan! :D Tråkigt med skola imorn men det är ju sista skolveckan så man får väl lida ut xD Har läst ut 2an igen på 2 dagar...gråter hela tiden nu - jag grät typ inte nåt när jag läste den första ggn - ska läsa 3an nu om jag is. Vet ni? mamma har sagt att vi kanske ska köpa 4an...på ENGELSKA!!!! :D :D :D <3333 Hoppas, hoppas, hoppas :) Den kommer jag inte läsa ut lika fort dessutom ;P den läser jag kanske ut på en vecka :D
   
                                          Engelska   |   Svenska

          Twilight   |   Om jag kunde drömma
        New moon   |   När jag hör din röst
    Eclipse   |   Ljudet av ditt hjärta
  Breaking dawn   |   Så länge vi båda andas


Kommentarer
Postat av: MäÄLLiS :]

du & dina böcker ._.'

2009-08-19 @ 18:26:29

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0