Äntligen!

Har jag kommit på min lilla fina blogg, så jag tänkte börja skriva så det ryker om det varenda dag...nej, det vet jag redan nu att det inte kommer hända men jag ska skriva ibland. Idag har jag t.ex. kommit hem från P-vaara där jag sov över hos Linn i deras fina hus med Elli, Mellis och Alice. Tyvärr så kunde inte Ello komma för hon var i Lule. Ida kunde inte heller komma för hon var sjuk : ( Men vi hade superkul ändå : ) Under tiden jag var borta så har mamma sytt jättefina gardiner och fixat en ljusslingelampa åt mig : ) Nu är mitt rum svinmysigt! Tack mamma! Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska till kyrkan med Elli imorn, det ska bli kul! Godnatt och sov gott! / Evve
Min fina lampa
Inuti min fina lampa
Mina fina gardiner

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin lampa ;) sånna gradiner har vi i köket ;)

kraam!

2009-11-09 @ 18:09:09
URL: http://mammasjohanna.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0