Även om det går sakta, så går det.

Ja, det går väldigt sakta men det är faktiskt bara 65 dagar kvar till skolavslutningen. Dags att börja tänkte på klädseln? Jag ska till Stockholm i maj, då kanske jag hittar något fint att ha på mig. Idag kom jag hem från stugan, har åkt skoter och varit ute mestadels. Skönt att vara hemma, hade träning idag också. Det gick inte så bra, har så ont i huvudet så att jag inte passar ordentligt och såna där irriterande saker. Elli, Alice, Davve, Dennis, Emma och Rasmus gick nyss hem, såg lite av Pirates of the Caribbean. Annars hände det inget intressant. Ska kanske följa med på Dundret imorgon, jag vet inte om jag skulle följa med eller inte.
Nu: Dricka Oboy och sitta på datorn ett tag
Sen: Läsa i min bok
Senare: Förhoppningsvis sova

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0