Don't ya?

Jag har inte skrivit på ett tag nu men jag har faktiskt haft fullt upp och om jag ska vara ärlig så är bloggen inte min första prioritet när jag väl är ledig. Jag hade seminarium igår och jag tror faktiskt att jag fick MVG på den! Sedan var det No- prov och då sa Linda bara att; "Det här ser riktigt bra ut!" Mer fick jag inte veta, men det räcker nog till ett VG iallafall. Idag var det matteprov och det kanske jag får VG på om jag har tur. Jag är verkligen jättedålig på matte. Dagen började med matteprov och sedan var det livsviktigt. Efter livsviktigt så var det gympa. Innan gympan så fick vi veta att Linda var sjuk så vi skulle inte ha någon No efter So:n. Jag skulle inte ha någon So för där har vi seminarium och det hade jag igår.
Sammanfattning;
Hål efter gympan.
Lunch.
So (Som jag inte skulle ha)
No (Som inte blev)
Då skulle jag ha haft hål från 10.50 till 14.15. Efter No:n så har vi bara franska sen slutar vi och som vanligt får man inte tag på Annika så vi limmade, ja, vi limmade fast en lapp där det stog; "Vi har slutat före lunch. Vi tar hem och jobbar om djuren. Hälsningar 8B."
Då kom jag hem kanske 11.50 någon gång och gjorde milkshake. Sedan har jag suttit här vid datorn och vid Tv:n. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0