Fail nr2

Jag har inte bloggat på några dagar, men jag har helt enkelt inte orkat. Ja, som ni ser i rubriken så har jag failat igen. På badet denna gång, vi hade bad i torsdags och det var kul. När vi kom in i duschrummet så började vi duscha (självklart) och när jag skulle ta schampo så var det nästan slut i flaskan så jag öppnade korken och tog det sista från flaskan. Jag har mina saker på en minibänk där man sköljer sina badkläder, för det är så lätt att få tag på dem där. Då när jag har duschat ur schampot så är jag lite lat och skruvar igen korken med en hand. Såklart så trillar flaskan ner i avloppen på minibänk/baddräktsduschsaken. Jag blir alldeles chockad och står tyst och kollar en stund, sen börjar jag asgarva. Jag försöker förklara till de andra vad som hänt, men det lät ungefär såhär;
"Schampo!!! Hahahahaha!! Avlopp!!! Flaska!!! hahahahahahahaha!!!"
Ello fattar först och förklarar för de andra, som börjat förstå vad jag säger,vad som hänt. Vi försöker fundera hur vi ska få upp den, jag får inte upp den med handen för hålet är för litet. Tillslut går jag ut till poolen där Kajsa (gympalärare) är och frågade henne om man kan få upp flaskan ur avloppet. Efter ett tag så följer en badvakt med mig in i duschrummet och jag visar vad jag tappat flaskan. Hon lyfter upp avloppsbrunnens lock och börjar spola vatten i avloppet. Efter mycket bubblande och skum så kommer flaskan fram och jag tar upp den och skruvar igen korken. Badvakten sa att hon just hade sköljt avloppsbrunnen så att den var alldeles ren. Det var min torsdags-fail.
Idag har jag inte gjort någon fail, jag glömde syslöjdspåsen i engelskan men den kom tillbaka i god tid innan syslöjden. Jag har också varit på Stacken ikväll. När de sjöng dör så blev jag så sugen på att springa upp på sen och sjunga jag med! Jag hade också velat vara med i ett band, men jag får inte plats... Imorgon ska jag på begravning så kommer väl skriva ett inlägg om det senare. Ida är i Luleå så ingen kan sitta uppe med mig till tre på natten och vara inne på msn och snacka, eller göra Facebook-videos. Jaja, saknar dig Ida. Nu ska jag plocka ut kläder till imorgon. Hejdå!
/Evve
P.S. Tyvärr så går det inte att ladda upp bilden jag har ritat så fint på paint! Jag får lägga ut den på Facebook, så gå in och kolla den vackra bilden på Facebook. Om du inte har mig på Facebook så heter jag Evelina Hannu (vilket du borde veta om du läser min blogg) Om du själv inte har Facebook så ska jag försöka att ladda upp den- för din skull!
Yes! Nu finns den här! Bara för din skull!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0