Förra inlägget!

Det förr inlägget om att jag är kär skrev min kära kusin Rebecca. Jag är inte kär och har inte träffat någon random kille på stan och blivit dödskär. Hur många snygga killar finns det i Gve egentligen? Ungefär 2 st kanske. Tack Mellis för tipset men om jag hade blivit kär så hade det nog varit en turist som är här över påsklovet iallafall.
Idag har jag varit hos Alice mestadels av dagen. Vi har spelat kort, gitarr och så har vi pratat lite och kollat YouTube videos. Igår och i torsdags så var jag med Rebecca, Philip och David. Vi var på Dundret till halv 4. Jag sov över hos mommo och moffa från torsdag till fredag, sen på fredag så lekte vi kurragömma hos mommo och moffa. Elias, Isac och Aaron kom till mommo och moffa på kvällen och åt. Vi firade Elias som fyller år idag (Grattis Elias på 16 årsdagen!) och Philip som fyller år den 19 april (Grattis Philip på 13 årsdagen i förskott!). Familjen Grape (Elias, Isac och Aaron med föräldrar) for hem där vid 9 och Familjen Sellin (Rebecca, Philip och David med föräldrar) for hem idag vid 6 på morgonen eller något liknande.
Jag ska även passa på att gratta Dennis som fyller år den 12 april (måndag) innan jag glömmer bort det... så, grattis Dennis på 15 årsdagen!
Hejdå och ha en trevlig sista helg av påsklovet!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0