Hej och hallå!

Idag är jag ledig för vi får komp för Vakkotavare. Jag har hunnit äta frukost (tre mackor!), duscha, spela GH och sitta på datorn. Jag vaknade ganska tidigt dock så jag har inte gjort så mycket egentligen, vaknade där vid 9. Halv 3 så ska jag börja gå till MD's. Där vid lägenheterna på andra sidan gatan ska jag möta Julia. Vi har inte umgåtts sedan 2an? Det ska bli jättekul att träffa henne, inte för att jag vet vad vi ska göra...men vi hittar säkert på något.  Eftersom det är fredag så sitter jag och äter godis, lite bilar. De är det godaste godiset som finns, de finn i choklad (har dok inte smakat), saltlakrits, sura, vanliga, lakrits, husvagnar, däck, vägskyltar, limousiner och säkert fler. Jag ska köpa en påse av varje när jag har lust och är riktigt rik! Det är jättedåligt väder- typ snöblandat regn. Jaja, det är bara att stå ut. Jag ska hämta lite mer bilar. Hejdå!
/Evve
Adda:
Skype; Evelinahannu
Msn; [email protected]
Facebook; Evelina Hannu

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0