Jag har tråkigt!

50 frågor med svar.

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? ehm... jag vet inte?
2. har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. har du gråtit över en kille/tjej? Nej
4. har du fått någon komplimang idag? Ja, kanske?
5. bor din mamma och pappa tillsammans? Jajjamenssan
6. är du polare med grannarna? Mamma och pappa är polare med grannarna
7. hur många seriösa förhållanden har du haft? Inget
8. gillar du någon just nu? Nej, men Ida försöker få mig att gilla någon
9. senaste piercingen? Öronen
10. vart åkte du sist du reste? Luleå
11. gay? Nej,
12. har du däckat/spytt för du druckit? Nope
13. vad har du för telefon? Samsung
14. har du täckt någons hus med toa-papper? jo, varje dag
15. suger det här? Sådär
16. har du varit på stranden? Många gånger
17. vem är din bästis? Ja, jag vet inte.
18. vem träffar du mest av dina kompisar? De i skolan?
19. har du bra syn? Tror jag väl
20. har du varit på ett party? Ja
21. vilket är ditt favoritdjur? Hund
22. vilken är din favoritfärg? Grå,blå
23. har du varit utomlands? Jo
24. har du sett din bästa vän naken? Ja
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? Aldrig varit på bröllop så...
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Japp
27. var är dina syskon just nu? Inte i norrland
28. hur är din dröm tjej/kille? Ingen aning, snygg?
29. vilken tid gick du upp imorse? 8.44
30. vad ska du göra i helgen? Ja, det är söndag idag. Nästa helg blir det väl något.
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? Jag börjar åka om 5 min bara så ni vet :)
32. vad står det i ditt nyaste sms? Ring till mig när filmen är slut / ida
33. vad har du för kläder på dig just nu? Leggings tröja linne sockar
34. vad har du för färg på ditt hår? Blont, brunt
35. vad gjorde du igår? Ida sov över och det var konfa och jag kollade film med alla
36. vad är det första du gör på morgonen? Stiger upp ur sängen under protest
37. vad ska du göra efter det här? Vänta tills någon rolig loggar in på msn som jag kan prata med?
38. tänker du på någon viss person just nu? Njae, nej det gör jag inte.
39. vad är klockan just nu? 16.32
40. katter eller hundar? Hundar
41. har du varit kär i en lärare? Ehh.. nej!
42. vad längar du mest efter till sommaren? Allt! Bli längre...
43. vad önskar du dig i julklapp? Gitarr
44. sommar eller vinter? Hmm...svårt val.
45. bästa låten? Just nu; A fall down med OneRepublic
46. bada eller sola? Bada och sola,
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? Nej
48. sminkar du dig? Sällan men det händer
49. vill du dö? När jag är klar med livet ja, men då är jag 100!
50. är detta sista frågan? Om det inte finns mer, så ja.




Kan lägga upp lite bilder också :)











Kommentarer
Postat av: Ello

Det är bra Evve att du lägger ut lite bilder :D Glad jag blir :)

2010-04-19 @ 08:02:52
URL: http://muffinsform.wordpress.com
Postat av: Evve

Du glömde skriva ditt namn Ello, men jag fattar att det var du ändå :) Tack för att du iallafall läser min blogg. Det får inte så mycket uppmärksamhet så det börjar bli lite grinig. Nu får du ta och skriva ett inlägg som jag kan läsa när jag kommer hem!

2010-04-19 @ 08:05:28
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0