Läxor

Just nu sitter jag och översätter en text på franska, det handlar om ankor. När jag är klar med den så ska jag jobba lite SO. Jag har gjort tre frågor av 16 st. Det ska in imorgon så jag får skynda mig lite. Idag så var vi ju på fryshuset. Det var jättekul och jag och Eloise skrattade ihjäl oss åt massa saker. Saknar dig Ello! Har inte umgåtts på jättelänge <3 Jag kommer inte göra något långt inlägg, bara skriva om detta och att det går väldigt dåligt för mig på fotbollen nuförtiden... Jag tänker för mycket och spelar för lite. Jag ska försöka bättra mig. Ja, det var väl det jag hade att säga. Ni får en bild på de goda godisarna som fanns i massor på föreläsningen. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ello

Hahahahaha XD Du med dina godisar XD saknar dig med<3

2010-04-22 @ 19:08:12
URL: http://muffinsform.wordpress.com

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0