Oj, det blev ett ganska långt inlägg iallafall!

Hej alla glada! Sitter här hemma och väntar på att klockan ska bli kvart över för då far jag till "skolan". För er som undrade vad jag menade med "skolan" (vilket jag gissar är alla mina 3 läsare) så är det inte riktigt skola idag. Vi kommer att tillbringa hela dagen på Blå Forell med att lyssna på människor från Stockholm som pratar om deras enorma och säkert jätteroliga fritidsgård- Fryshuset. Fråga inte mig om namnet för jag tycker det låter sjukt men det ska bli kul att lyssna på dem iallafall. Vi får också leka några samarbetslekar i olika grupper. Vi får även lunch där, vet dock inte vad det är för lunch. Hela den här grejen slutar ungefär kl 4 och min fotbollsträning börjar 5. Först tänkte jag att "nog hinner jag, det är bara att slänga i sig lite mat och sen sticka." Men det visar sig att mamma slutar 6, de skulle på någon sak och pappa jobbar eftermiddag vilket börjar kl 3 och slutar kl 11 typ. Alltså;
1. Jag har ingen skjuts.
2. Om jag ska cykla dit så är jag klar kanske kvart i om jag har tur och det tar tjugo minuter att cykla.
3. Jag har ingen cykel.
Det lutar mot att jag tyvärr får skippa träningen idag. Jag får röra mig på något annat sätt, kanske göra So:n och Franskan som ska in imorgon? Nej, nu är klockan 5 i åtta. Jag ska möta Alice vid hennes hus tio över så far vi till Fryshusets-saken. Det blev inte så mycket skrivande nu, men jag är fortfarande morgontrött. Igår så sov Ida över från lördag till söndag (det kanske ni förstod) och vi somnade kl 3 på natten. Vi kunde inte sova kl 11 så vi satt på datorn och gjorde massa Facebook-videoklipp, tyvärr tror jag inte att jag kan föra över dem hit. Jag är inte så tekniskt. Ni missade ändå ingenting för vi svamlade bara och det är väldigt dålig bildkvalité. Vi somnade iallafall kl 3 som jag har skrivit typ 3 gånger också. Kvart i nio vaknade vi och gjorde oss i ordning för kyrkan. Jag läste den "gammaltestamentliga" texten och det gick bra, tror jag...
Sedan for vi till Sjöpen snabbt och träffade alla där. Efter det for vi hem till mig och gjorde några fler videoklipp. Om ni verkligen vill se dem så gå in på min Facebook och kolla in dem där. Om ni inte har mig som vän så adda mig för jag har typ 50 vänner! Nu ska jag fixa det sista innan jag far. Hejdå!
/Evve
Bjuder på en bild idag :)

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0