Snodd från Emma :)

Tråkigt!

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Att träffa kusinerna
* Serien i sommar
* Sommarn
* Stockholm 
* Mina öron är läkta
* Sätta in nya öronhängen
* Frankrikeresan
* Skolavslutningen

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Är rädd för att inte bli någonting
* Jag tror jag vet vilket gymnasium jag vill gå
* Jag älskar musik
* Jag har äkta vänner, även om de är få
* Jag önskar jag var längre
* Njuter av att spela fotboll
* Tycker om choklad(om du vill överraska mig så köp det)
* Funderar för mycket och för ofta

~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* Ba
* Ofta
* Va
* Nää(sarkastiskt)
* Typ
* Orka
* Snälla
* Ååh

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* Leggings
* Tröja
* Linna
* Öronhängen
* Armband
* Snoddar
* Sockar
* Underkläder

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
* Alla
* Alla2
* Alla3
* Alla4
* Alla5
* Alla6
* Alla7
* Alla8

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0