Trötthet och funderingar.

Hej! Idag så var det en lång dag i skolan, även om jag slutade halv tre så har den känts jättelång. Jag har ju normalt sovmorgon på måndagar och tisdagar. Idag på bilden så kom Petra in och sa att vi inte hade någon engelska imorgon på morgonen så vi får sovmorgon imorgon också, SKÖNT! Mamma har just börjat laga mat så att jag hinner cykla till Tallbacka. Jag var nyss inne på Facebook och såg en grupp som hette "Alla vi som är beroende av att tugga på saker". Självklart gick jag med i den gruppen på en gång. Jag har alltid tuggat på saker, nu menar jag inte att jag sitter och tuggar på bordet medans jag skriver detta inlägg, utan att jag alltid har ett tuggummi i munnen eller så kan jag sitta och bita på pennor, linjaler, och plast i största allmänhet. Så länge som jag kan minnas så har jag alltid gillat att tugga på saker. Om man skulle kolla på mina Barbie-dockor så har de oftast inga händer, fötter eller skor. Jag undrar om jag fick mina tänder senare än alla andra så att jag inte hann tugga på allting som 1åring. Nej, jag ska sluta fundera innan ni har somnat vid datorn. Vem vet, ni kanske tände ett ljus som står för nära gardinen och nu när ni har somnat så kan ni inte gå och flytta på ljuset innan det har fattat eld i gardinen. Om jag hade fortsatt fundera så hade kanske ert hus börjat brinna. Eller så kokar ni vatten och så somnar ni här och då kokar vattnen över och ger golvet fuktskada.
Trötthet och funderingar funkar inte så bra ihop för mig. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0