Under väntan så blev du förändrad

Hej alla glada människor! Idag är det den 1 april, glöm inte att akta er för luriga människor som försöker lura er. Själv ska jag vänta på det rätta tillfället och sedan lura någon riktigt illa. Det är även första dagen av lovet men tidigare idag innan påsklovet så var det friluftsdag; Gick upp för något berg på Dundret och åkte sedan pulka ner för Soldalssvängen, riktigt kul faktiskt! Förutom att gå, det var dimma så jag såg två meter framför mig och det blåste och var allmänt dåligt väder. Det var ändå värt det. Sen köpte jag pjäxor till mina nya längdskidor som pappa köpt till mig! Tack pappa, och mamma för den delen! Pappa vallade skidorna och jag for på en åktur, det var jobbigt, är så förkyld och sen sprang vi runt överallt på stan för att köpa saker inför stugan. För en stund sedan så gick jag ut och fotade på baksidan. Ville fota istappar. Fick några bilder, kan lägga upp dem sedan. Har fotat lite allt möjligt idag.
Nu: Lyssna musik
Sen: Lyssna musik
Senare: Slappa för det är påsklov!

Det var nog allt för idag.
Ha en lurig första april! Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0