47

jag kom äntligen på vad jag ville ha en nedräkning till! som ni kanske har sett så har det gått 50-någonting av sommarlovet, dags för en ändring. Jag ska numera räkna ner till Frankrike! Det är 47 dagar kvar men snart är klockan 00.00 (hehe, 45 min) så vi kan säga att det är 46 dagar kvar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, umgåtts med Elli, Alice och Emms som igår.

Ibland finns det fördelar med att mina vänner åker iväg på resor, av Alice så fick jag Big Ben i miniatyr- svinsöt! och av Elli fick jag lösnaglar, de var också söta. Om man kan säga så om lösnaglar? Tack båda två iallafall!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp med Ellis kl 8 imorgon, måste vända på dygnet lite. Sen halv 11 så ska vi shoppa saker åt Ellis som hon kommer behöva i Indonesien. Ja. Godnatt!


Den såg exakt ut såhär fast mindre (typ 4 cm) och i guld! Ja, ni vet ju hur lösnaglar ser ut, right?

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0