Con Amore

Yonna nämnde i ett inlägg på hennes blogg om hur mycket hon saknade Con Amore. Jag håller med! Jag saknar alla lekar vi lekte, alla nya låtar vi fick lära oss. Nu sitter jag här för mig själv och sjunger, ingen utveckling, ingenting. Det suger när jag tänker på allt som jag aldrig kommer få göra med kören. Till exempel Italien. Hur underbart var inte det?

Det var någonting som höll igång mitt liv utanför skolan, på kören finns det massa människor som jag kan prata med. Nu är det bara fotbollen, visst fotboll äger. Jag träffar nya människor där också. Men det blir lite enformigt, jag får inte sjunga med andra människor. Jag får inte dela ett av mitt största intresse med människor som känner likadant.

Jag ville bara säga det, kom att tänka på det när Yonna skrev om det. Tur att jag har en blogg där jag kan skriva alla mina tankar på. Godnatt och Hejdå!







Kommentarer
Postat av: alicia

saknar kören så himla mycket! :(

2010-08-11 @ 18:42:48
Postat av: Ella-Maria

Men guud så små vi var :)

2010-08-13 @ 15:11:08
Postat av: Evve

haha, jag vet! det var ett tag sedan :)

2010-08-13 @ 20:39:18
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0