Detta är resultaten när jag sitter uppe ensam på natten vid datorn..

Vem var den senaste du pussade?- Ture gissar jag.

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?- ingen aning.

Gillar du nån nu? -  nej.

Vad gjorde du inatt ? - sov.

Och i förrigår natt? - sov och drömde och fina hus.

Vad gör du innan du ska sova ?- lägger mig ner i sängen.

Kan du prata med din mamma om allt? - jo.

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?- ja.

Har du varit gravid? - nej.

Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? - vilken pojkvän? eller får man välja en själv?

Choklad eller glass? - chokladglass kanske.

Push-up eller T-shirtbh? - vet inte.

Stövlar eller sneakers? - sneakers.

Kjol/klänning eller jeans? - jeans.

Hemstad/ort: gällivare, såklart.

Hårfärg: brun/blond.

Längd: 1.63,5 sist jag mätte mig.

Frisyr - knut, hästsvans, utsläppt.

Ögonfärg: blå, grön, grå.

Skostorlek: 38.

Humör: just nu? började just fundera på vilket humör jag är på, så..fundersam?

Vänster eller högerhänt:högerhänt, men i hemlighet så hade jag velat vara vänsterhänt.

Har du nånsin varit kär? - nej,

Tror du på kärlek? - vänd på det, låter det inte lite självmordsbenäget att inte tro på kärlek?

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nej.

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nej.

Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - troligen inte. vill verkligen inte vara en sådan människa.

Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej.

Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nej.

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - vet faktiskt inte.

Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - inte hemlig, inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag skulle iallafall inte förälska mig i en främling som jag hade ögonkontakt med.

Kärlek eller pengar? - inte lätt att hitta kärleken utan pengar, hehe. vet faktiskt inte.

Vin eller öl? - vin är mer sofistikerat, öl är som..öl. Vet inte hur vin smakar men det luktar bättre än öl luktar och smakar.

Dag eller natt? - Just nu så är jag trött. natt.

One night stand eller förhållande? - förhållande.

Tv eller internet? - om jag hade haft en dator med jättestor skärm så jag hade kunnat ligga i soffan och surfa runt så hade jag sagt internet. men nu har jag inte det.

Pepsi eller cola? - Coca Cola!

Färgfoto eller svartvita? - Båda. Fast färg används mer av mig.

Telefonkontakt eller face to face? - Face to face.

Bilddagboken eller myspace? - Har ingen myspace så jag säger bilddagboken.

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - brukar inte smita ut.

Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej.

Har du nånsin gjort något du ångrar? - misstag finns till för att göras.

Har du hoppat bungy jump? - nej, det tänker jag inte heller göra.

Har du nånsin varit med i en olycka? - nej.

Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej, men jag skulle kanske kunna göra det som en utmaning. en liten tårta.

Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - oj, många gånger. men ångrat mig efteråt.

Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, den gången jag gör det så behöver jag verkligen skaffa vänner.

Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja.

Saknar du någon just nu? - nej, inte nu.

Är du glad? - Ja, jo, jag gissar det.

Är du fundersam? - ja, måste fundera lite innan varje svar.

Är du uttråkad? - ja, eller, nej. jag känner mig sysselsatt.

Är du tysk? - vem vet? jag borde kanske börja släktforska så att jag kan svara på de här frågorna lite bättre.

Är du italienare? - nej, det tror jag inte.

Är du finsk? - inte det heller.

Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja.

Gillar du någon just nu? - har inte den frågan redan varit? nej, det gör jag inte.

Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej.

Har du en hund? - 3.

Sover du helst själv eller med någon? - jag trivs bra själv, blir så varmt annars.

Tror du på spöken? - nej.

Skulle du vilja vara längre? - lite.

Skulle du vilja kyssas nu? - nej.

Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej, det får vänta i några år.

Kan du röra på öronen? - nej, tyvärr.

Kan du slicka dig på näsan? - nej.

Kan du kolla i kors med ögonen? - inte det heller. helt orörlig i ansiktet.

Kan dina föräldrar lita på dig? - ja, det tycker jag.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - är det en utmaning?

Kan du va på en fest utan att dricka? - jo.

Kan dina vänner lita på dig? - ja, det tycker jag.

Kan du tänka dig att pierca naveln? - ja, kanske.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - på Jula, Clas Ohlssons och biltema ja. och affärer där jag inte hittar någonting!

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - inte med de exakta orden.

Har du syskon? - ja, 2.

Har du någonsin haft sex med någon? - nej.

Har dina föräldrar ljugit för dig? - säkert.

Har du varit full den här månaden? - nej.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite, de blev så tråkiga.

Har du borstat tänderna den senaste timmen? - juste, det måste jag göra. tack!

Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej, jag satsar inte riktigt på 19:åringar.

Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - vem bryr sig? och nej.

Har du ljugit på någon fråga än då? - om jag har ljugit, varför skulle jag säga sanningen på denna fråga helt plötsligt? och nej, jag har inte ljugit.

Vem älskar du? - många.

Vem hade du senast sex med? - ingen.

Vem vill du bli full med? - någon som tar mig hem när jag väl är full så att jag inte gör något jag kommer ångra.

Vem är den bästa artisten/gruppen? - inom musik finns inte det ordet i mitt ordförråd.

Vem pratade du senast i telefon med? - ellis.

Vem är snällast i världen? - tyvärr har jag inte orken att ta reda på det. men om du tror att du vet så kommentera det gärna, skulle hjälpa mig på den här frågan i framtiden.

Vem vill du prata med? - ingen, men jag skulle kunna chatta med någon.

Vem sov du senast med? - hjälp, jag vet inte.

Vem såg dig full senast? - framtiden kanske? smart svar, eller hur?

Vem vet allt om dig? - hittils, jag.

Vem hatar du mest? - ingen, men jag avskyr många människor.

Vem kramade du senast? - ellenor.

Vem kan berätta allt för dig? - jag kan ta reda på det tills nästa gång frågan kommer upp. eller så inte.

nu ska jag sova! godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ells Koppari

Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, den gången jag gör det så behöver jag verkligen skaffa vänner.



haha xD



2010-08-06 @ 23:56:15

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0