Du är inte den människa som jag trodde att du var, du är så mycket bättre!

en liten söt mening man kan säga till någon.


idag har jag umgåtts med Elli och Yonna, vi for till IP och spelade lite fotboll. Sedan blev vi så törstiga av allt springande och den exotiska värmen som det aldrig brukar vara så vi cyklade hem (förutom Yonna som hade moppe) till Elli och drack saft. Sen var Yonna tvungen att fara hem så jag och Elli gick ner till datorn ett tag sen satt vi mest i Ellis rum och hade flervalsfrågor. Sen skulle hon äta så jag stack hem.
Efter det så har inget intressant hänt. Nu har jag satt på May It Be så att Ellis ska kunna sova.

Imorgon ska jag kanske till Sandviken med Elli om vädret tillåter. Ska också försöka stiga upp tidigt för jag steg inte upp 8 som jag skulle. det blev lite närmre 9 istället, så nu ska jag göra ett nytt försök. Hejdå!





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0