Irriterande

Vi har haft ett annat datorbord till datorn sedan Kela flyttade in i sitt gamla rum nu när hon sommarjobbar, vi hade  datorn där nere förut men vi flyttade upp den på övervåningen istället.
Jag blir väldigt irriterad på detta datorbord ibland. Okej, inte ibland. Väldigt ofta. Varenda gång jag råkar stöta till det  och datorn är på. Detta bord är nog lite av en retsticka tror jag. Iallafall så börjar det vibrera, eller surra, när jag  råkar stöta till det, ett irriterande ljud som kan hålla på hur länge som helst. Jag behöver bara sätta ner armbågen  på bordsskivan så börjar det surra, det låter ganska högt. Det är lättare att få det att surra än att få det att sluta. Då  måste jag verkligen ta i med armbågen för att det ska sluta surra. Förut gick det bara att sparka till benet på bordet,  men inte längre. Det händer kanske tio gånger per timme, som sagt, väldigt irriterande.
Bara för att lätta upp stämningen så ska jag göra lite mer frågor. Jag vet, det suger att lägga upp på sin blogg. Men  jag har tråkigt! Jag har hittat några ganska så roliga frågor iallafall. Om ni nu känner att ni verkligen inte känner för  att läsa f & s (frågor och svar) så bläddra vidare, men snälla, give it a shot!

Ska gå och lägga mig nu. Hejdå!


 


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0