Nervös

Imorgon har jag första matchen efter Piteå Summer Games. Matchen är med damlaget också! Jag kommer göra bort mig totalt och bara stå still och kolla.. Måste ladda hela dagen idag. T.ex med att kolla film och handla mat inför imorgon, jag måste laga middag när Kela och Ellis jobbar. Jag ska laga kassler med ris eller Farmors kyckling. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Idag så har jag typ bara suttit framför tv:n och datorn. Kollar Gilmore Girls på datorn och andra tråkiga program som Dedliest Catch på tv:n. Inte så roligt med andra ord förutom att det finns två snygga killar i Gilmore Girls, jag ska inte säga deras namn för jag har en syster som blir sur om jag säger det ena namnet. Nu ska jag ta upp gräsklipparen på baksidan och ställa den inne i friggebodan. Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0