Nytt!

Jag skrev på bdb att jag har en ny header (vilket jag har, vad tycker ni?), ett nytt inlägg (jag jobbar på det nu) och en ny profilbild (den kommer efter inlägget). Jag bestämde mig för att ta tag i min blogg och fixa till den lite. Har varit på städhumör hela dagen idag.


Föst började jag med att dammtorka och städa undan lite saker på mina bord. Sen bäddade jag sängen och skakade fårfällen. Jag tog en paus från städandet och tittade tv en stund. Det varade inte länge för jag började att rensa recept med mamma. Det var underhållande. Jag snodde en bok med enkla bakrecept och en mjölk-broschyr med Batman på, hur coolt är inte det!? Okej, det är inte så coolt, men lite. Jag ska iallafall sätta receptboken i min vuxenlåda tillsammans med ett kryddställ och tre grytunderlägg. Lika bra att börja samla på sig saker.


Senare på dagen så cyklade jag till Julia för vi hade bestämt att vara med varandra sen förra veckan. När jag möter Julia så ser jag en annan människa gåendes bredvid henne. Gissa vem det var? Jo, Ida!! Som jag har saknat henne och velat träffa henne! När vi kramats så gick vi för att möta upp Erica. Därifrån så gick vi till Idas mormor och spelade kort och pratade lite. Efter två och en halv timme så cyklade jag hem igen för att äta. Sen dess har jag fotat lite och fixat saker till min blogg.

Blev ganska nöjd med headern, jag hade bara velat ha skugga vid mina fötter och ben men när jag försökte fixa det så såg det helt skevt ut. Jag får nöja mig utan skugga.

Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag! Hejdå!





Kommentarer
Postat av: linn

väldigt snyg header ! sötnos !

2010-08-11 @ 23:02:48
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

haha, du är lika söt du!

2010-08-12 @ 11:32:54
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: melinda

headern var sjukt snygg!

2010-08-12 @ 14:40:34
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

haha, tack ;)

2010-08-12 @ 15:36:54
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0