Skolan

okej, efter en arg kommentar från Melinda så ska jag uppdatera min blogg.


Idag började skolan. Uppropet tog ca 30 min sen stannade jag kvar i en kvart och pratade lite. Inget mer. Imorgon och på Onsdag så kommer vi börja 10 för att vi är det bästa klassen ever och för att vi ska vara trevliga den första veckan. Jag tror att jag kommer vara trevlig. Om jag känner för det.

Annars har inte så mycket hänt, kollat 16 and pregnant.Tycker att alla ungar är söta men att deras föräldrar är omogna och töntiga. Men till deras försvar så är de 16 år. Inte redo för barn med andra ord. Är det konstigt att jag tar båda partierna i frågan? Hjälp, jag kanske är redo för skolan när jag börjar debattera inne i mitt huvud. Jag ska sluta att tänka på den och gå och läsa min superbra bok istället. Älskade filmen men älskar boken ännu mer! "Stardust" Ladies and Gentlemen. Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Ells Koppari

haha du med din bok :D(Y)!

2010-08-23 @ 17:58:20
Postat av: melinda

haha (a)

ofta ni får börja 10?!

imrn börjar våran klass halv 10

sen på onsdag börjar vi halv 9

2010-08-23 @ 19:25:33
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

haha, jaa elli :) jag med min bok.



sweet för våran klass då! jag säger ju att B är bättre ;) även om jag vet att jag kmr få ångra det senare ;)

2010-08-23 @ 22:24:42
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0