Trumpeten och Gymnasieval

När jag funderar på att ta upp trumpeten, då vet man att skolan börjar snart. Jag vill ju inte vara ringrostig när vi börjar träna igen, kan försöka att lura i våran lärare att jag har övat hela sommaren. jag spelade två och en halv låt, har svinont i lillfingret och just nu har jag botox- läppar. dessutom så måste jag andas flera gånger under en låt, blir andfådd direkt. men det kan också bero på att jag inte har tagit mina sprayer idag, hehe. Nej, nu ska jag gå in på Gymnasieguiden och kolla vad jag passar till att bli. Hejdå!



Kommentarer
Postat av: melinda

& du passar att bli vad? :p

2010-08-15 @ 19:18:01
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

jag blev organiseraren vilket innebär personlig assistens och massa tråkigt :(

2010-08-15 @ 20:09:39
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0