Uppfräschning!

Det syns inte så mycket men jag har fixat kommentarsrutan lite och så har jag fixat så att det står /Evve i slutet på alla inlägg, jag har blivit lite less på att göra det hela tiden. Jag är nöjd för tillfället. Sovmorgon imorgon och slutar tidigt eftersom att det är chill-vecka. Nu ska jag läsa lite och sen försöka att somna. Väldigt tråkigt inlägg, jag vet. Ni kan hoppa över det om ni vill..  Men ni är för söta och snälla för att göra det eftersom ni läser det här just nu. Ja, godnatt!



Kommentarer
Postat av: melinda

jag läser ALLTiD :))

2010-08-24 @ 20:43:35
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0