Balklänning

Jag har nyss suttit på Nelly och kolat på balklänningar. Hittade massa men mamma sa antingen "Den är för kort, du får inte gå ut sådär" eller så sa hon "Det är inte fint med klänningar som sitter sådär tajt när du bara är 15 år gammal". Jag höll på att bli galne, sen hittade jag en jättefin klänning för typ 500 kr och den var inte för kort, den satt tajt men det hade mönster där fram så de syntes inte så mycket men hennes kommentar var "Kan du inte välja en klänning med axelband?" Jag blev sur för att hon tror att jag ska gå på balen med en sparkdräkt som inte sitter tajt och är rosa med små fluffiga bollar på, vilket jag hade gjort om hon fått bestämma.

Tur att det är ett halvår kvar och det kommer säkert fler klänningar som vi kan sitta och diskutera om. Längtar redan..

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0