Bara

Så kommer jag att lägga ut alla mina crushes under årets gång!
OBS! bara kändisar


Ben Barnes- varade i cirka ett år (alltså började det lite innan 2010)
med Alicia troget vid min sida.

Alex Pettyfer- I två månader kanske innan jag och Ida (som också hade en crush på honom) såg konstiga bilder på honom. Ett tips, googla inte för mycket.


Taylor Lautner- Varade minst över hela sommaren, även då med Alicia.

Josh(ua) Hutscherson- Typ en månad.

Avan Jogia- typ en månad där med.


Fem stycken är väl inte så farligt, eller?

Kommentarer
Postat av: melinda

haha du och alice har typ samma smak ;)

2011-01-01 @ 15:54:09
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

ja, dessutom tyckte alice också att Avan Jogia var snygg!

2011-01-01 @ 19:04:51
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0