Den här veckan

Ja, det här veckan har varit otroligt stressig, jag har haft mycket ångest och nu är det bara so:n och luciaföreställningarna kvar.

I måndags var det kör och i tisdags var det ingenting, i onsdags så var det dans och i torsdags så var det kör igen så jag missade fotbollsträningarna.
jag hade behövt gå på dem eftersom jag har glömt mina byxor där i sjöpen.

i fredags så var det kalas hos mellis, det var jättekul och jag hann se the seeker också!

idag har jag och mamma varit på stan och handlat julklappar och ätit lunch på alla tiders. sedan har vi ätit tomtegröt till middag och nu kollar vi the terminal på 5:an tror jag och den är faktiskt bra. 

det var min vecka i stora drag. men nu är reklamen slut så jag måste sluta. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0