Det här åt jag idag.

Jag har inte hunnit äta middag än men på lunchen så åt jag tacos!
Jag tycker om tacos, det är en av de få saker som är ätliga i skolan, och palt då.

Tacos ska man äta mycket av och mjölk passar bäst till. Har jag nämnt att jag älskar mjölk?

Förut när jag var liten (ja, ellis. jag vet att jag fortfarande är det.) så gick alltid mitt bröd sänder när jag skulle äta och allting for ut och kladdade ner hela min tallrik och mig själv. Då började jag att gråta, så för några år sedan så var det min hat-rätt. Dessutom skrattade alla i min familj åt mig när jag blev ledsen och sur så det har bara förstärkt de dåliga minnen från våra taco-måltider tillsammans.

Till skillnad från många andra så säger jag tackos istället för tako om ni förstår. Jag vet inte varför och är inte heller så intresserad av att ta reda på det.

Nu för tiden så äter jag med chips för det är allt som finns i skolan och det är lite jobbigt för chipsen är så vassa när man har lyckats få in dem i munnen. I och för sig så kan jag krossa chipsen men då fastnar mer än nödvändigt mycket i tandställningen.


Det var det jag kunde berätta för er om vad jag ätit idag. Ganska mycket ändå..


Kommentarer
Postat av: linn

jag säger också tackos :o

2010-12-02 @ 16:21:49
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: ellis

lillan 4 år: när jag var liten -

alla: du är fortfarande liten

lillan: men FÖRUT när jag var liten



hahahahaha du gråter fortfarande åt tacos. och hamburgare

2010-12-03 @ 21:34:50

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0