Det här hade jag på mig idag.


Tröja- JC
Byxor- HM tror jag..
Linne- HM


Snart ska jag på kör, sedan blir det väl att göra skolarbete av någon sort. Jo, idag fick jag veta resultatet på mitt matte-prov. Jag fick G. Mitt första G under hela min skoltid! Hojj, är fortfarande frustrerad över det. Sen måste jag göra den där dumma So:n. Jag pratade med Boel om det och hon höll med om att det var tråkigt och att det var svårt att sätta sig in i det och ge manuset en personlighet om ni fattar. Men jag måste fortfarande göra det.
Nu ska jag borsta tänderna innan Alicia och Emma kommer och plockar upp mig. Hejdå.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0