Entertainment Now

Ja, jag kollar Entertainment Now. Det är ett väldigt värdelöst program men jag känner mig lite värdelös idag så varför inte?  De visr lite catwalk-olyckor och olika filmer som är populära. Visste ni att den sista Harry Potterfilmen tjänade 7 miljoner på 5 dagar? Skådespelarna tjänar typ flera miljoner för varja film. Det skulle jag inte säga nej till.


Nu ska jag klä på mig och hitta på något. Jag vet att jag skulle fota kläderna för typ två dagar sedan men jag har varit med Elli och igår var jag med massa folk hos Johanna. Men om jag känner för det så kanske det blir idag. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0