I min handväska

Jag har ingen handväska just nu, men i min Converse-väska så har jag alltid lypsyl, börs, mobilladdare, mascara, öronhängen, penna och toy. Och nagelfil om jag kommer ihåg att sätta ner den om jag ska någonstans, ser ganska så snobbigt och nonchalant ut om man sitter på en bänk på stan och filar naglarna. Alla får intrycket av att jag har jättemycket tid, är rik och kan ta hand om mitt yttre, speciellt naglarna som är viktiga att hålla rena.


Snart ska jag sminka mig, jag sminkade mig i morse men sen var det ju utvecklingssamtal och som alltid så börjar jag storgråta när de frågar om matten eller vilket ämne som helst. jag grät från början av samtalet, till slutet. Sedan försökte jag iallafall att hålla tillbaka tårarna. Efter att jag har sminkat mig ska jag bara fixa lite smågrejer och sedan ska jag möta upp Eloise för att gå till Mellis. Hon bjuder på mat så jag ska inte äta middag, men jag var tvungen att äta två mackor för jag höll på att hungra ihjäl, jag blir ganska hungrig efter att gråta i 45 minuter. och törstig konstigt nog.

Ja, jag har inte så mycket mer att säga, jag vet vilket gymnasium jag vill gå nu och jag vet vilket gymnasium jag får nöja mig med. Life sucks and then you die.

Hejdå.


Hittade en fin bild på mig och Ellis, det var den första Con Amore-föreställningen jag var med på.


Kommentarer
Postat av: melinda

naw, vad söt

2010-12-12 @ 23:27:12
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0